21 Haziran 2009 Pazar

Bugün o kadar ihtiyacım var ki sana / Arzu Altınçiçek

Bugün o kadar ihtiyacım var ki sana / Arzu Altınçiçek

bugün o kadar ihtiyacım var ki sana
güneşin yalnızlığı ısıtmadığını anladım

artık biliyorum alnımı öpen gecenin korkularımı sarmadığını
şarkıların “ağlamak istediğim anlar”ın dışında anlamı olmadığını öğrendim

ve kime derdimi anlatsam
-aman takma, geçer
demesinden yoruldum

gün uykusunda laleler gibi dingin
kollarının altında kalmalıyım şimdi

buzul kelepçe bileklerimde
aklımda kemirgen şu anılar

günahlardan bir leke daha tenimde
gözlerimden koyu yarınlar

er kişi niyetineymiş de aşk
her kişiyeymiş mavi boncuklar

bugün o kadar ihtiyacım var ki sana
kimsenin sen gibi bakmadığını anladım

artık biliyorum adımı söyleyenlerin sevdalı çağırmadığını
şiirlerin “can yanmalarım” dışında yazılmadığını öğrendim

ve kime aşkı sorsam
bulamadığı bir şeyi tarifinden yoruldum

gün kuytusunda rüzgâr gibi dingin
ellerin saçlarımda olmalı şimdi

çözül diyor içimdeki yabancı
aklımda tutsak sevişler

sevaplardan iz yok tenimde
gözlerinden uzak yarınlar

er kişi niyetineymiş de gün
her kişiyeymiş yıldızlar

bugün o kadar ihtiyacım var ki sana
korkuları kovalayan sesini özledim

kabusları dağıtan gülüşünü
dizlerine başımı koyduğum anlar gibi

mendilimde kelimeler var çocukluğuma dair

hiçbiri sen gibi güzel değil
hiçbiri sen gibi kalmamış baba

bugün o kadar ihtiyacım var ki sana