2 Haziran 2009 Salı

Günden Notlar / 27 Şubat 2008

Günden Notlar / 27 Şubat 2008

İstanbul ayaklarımın altında durumu.Zincirlikuyu’da,çalıştığım birimin terasından – 9. kat- İstanbul’a kuşbakışı bir bakıştan söz ediyorum;bu devasa şehre ve onun yarattığı kaosa tepeden bakmaktan.

Tanrılar katındaki - Olimpos’taki - bir tanrının dünyaya bakışı gibi.Ve o kaosun üzerinde olmak - o kaosa dahil olmamak - hoşuma gidiyor.Herşeyin ve herkesin üzerindeyim sanki.Ve böyle bir perspektifden bakıyorum yaşama.Dert üstü,murad üstü denilen cinsten.Herşeyin uzağındayım.Hiçbir şey rahatsız edemez beni ve hiçbir şey üzemez bu durumdayken.Sonsuz bir sakinlik ve dinginlik hali.Benim için çok geç keşfedilmiş bir cennet burası.Buradaki sınırlı günlerimde bu cennetin tadını çıkarmalıyım.
Yani çok bencilim burada.

Bugün 27 Şubat 2008 Salı,saat öğleden sonra biri geçiyor.Ve ben bu anı ölümsüzleştirmek için yazmak istedim.

Ata ERBAYAV – 27.02.2008 – 13.12 -